0

Tot el que has de coneixer de CATMÒBIL

Mai, mai, mai, et quedis amb el dubte. A CATMÒBIL potser no puguem ajudar-te a decidir que regalar a la teva parella pel vostre aniversari.
Sobre el que sí que sabem, i bastant, és sobre els nostres serveis i productes i qualsevol dubte que tinguis al respecte t’ho responém a l’acte.

Sempre pots trucar-nos al 222 i preguntar-nos, o aprofita el nostre servei de xat en horari d’oficina, però si ets d’aquestes persones que prefereix llegir, aquí et deixem un llistat amb dubtes freqüents per si et ve de gust fer-los un cop d’ull. No et preocupis, no hi ha lletra petita.

Ja tinc la meva SIM, ara com activo la meva linia?

Per activar la teva targeta SIM només has de fer la primera trucada. Recorda que per poder rebre missatges SMS també hauràs d’enviar primer un.

He introduït malament el meu PIN tres vegades i se m'ha bloquejat la SIM. Que faig?

Si per equivocació tecleges malament tres vegades el teu codi PIN, la teva SIM quedarà bloquejada i el teu telèfon et sol·licitarà la clau PUK. Podràs trobar-la al frontal de la targeta de CATMÒBIL que contenia la teva SIM. Recordes que tenia escrit “Guardeu aquesta targeta en un lloc segur. Pot necessitar-la”?, doncs bé, ens referíem a això. Si per una estranya casualitat no aconsegueixes recordar on la vas posar aquell dia a causa de la il·lusió que va provocar-te CATMÒBIL, pots trucar des d’un altre telèfon al 872 200 900 en horari comercial i els nostres companys t’ajudaran. Si et trobes fora d’Espanya has de trucar al +34872200900. Per canviar el PIN assignat per defecte per una altra clau que recordis més fàcilment consulta la guia del teu telèfon.

Tinc Bústia de Veu?

CATMÒBIL t’ofereix el servei gratuït de bústia de veu, des del mateix instant en què actives teva SIM. Podràs accedir-hi trucant al 121. Si et trobes a l’estranger ho podràs fer des del +34911090099.

Puc desactivar la meva Bústia de Veu?

¡Afirmatiu! Escriu en el teu mòbil (com si fossis a trucar) el codi ##002# i prémer la tecla de trucada. La teva bústia quedarà desactivada.

Té algun cost el servei de desviament de trucada?

Sí. Quan actives el desviament de trucada estàs automatitzant que el teu número truqui al telèfon del desviament. És aquesta la tarifa que se t’aplicarà, exactament la mateixa que resultaria trucar des del teu mòbil a la línia de desviament.

M'han demanat l'ICC per fer la portabilitat. Què és això?

L’ICC, i el número de telèfon, són les dades que identifiquen la targeta SIM. L’ICC és un nombre que trobaràs al revers de la targeta del teu mòbil, imprès just al costat del xip.

Com és el procés de portabilitat del meu operador actual a CATMÒBIL?

La portabilitat és un procés molt senzill que consisteix a canviar d’operador sense canviar de número de telèfon. Els tràmits comencen en el moment en què reps la teva comanda. Els passos són els següents: en el moment en què reps el teu SIM a través del nostre missatger s’inicia el procés de portabilitat. CATMÒBIL contactarà amb el teu actual proveïdor de serveis i t’enviarem un SMS indicant la data per la teva finestra de canvi. Quan arribi aquesta data només has de canviar la targeta SIM del teu telèfon, per la teva nova SIM de CATMÒBIL i efectuar la teva primera trucada perquè es produeixi l’activació. Recorda que hauràs de configurar l’APN. Hi ha una secció en aquest web que t’explica com fer-ho.

Com puc saber l'estat de la meva comanda, o la data de portabilitat?

Si en algun moment necessites conèixer l’estat del teu procés de portabilitat només has de trucar-nos al 872200900 i resoldrem els teus dubtes.

Puc limitar el meu consum de mòbil?

És clar que sí, només has de trucar al telèfon gratuït 222 des de la teva línia CATLMÒBIL.
Establirem per al teu consum, el límit màxim que decideixis, i abans que hagis consumit aquest import rebràs un SMS informatiu.

Puc trucar des del meu número de CATMÒBIL a l'estranger?

Com a client de CATMÒBIL podràs trucar a mòbils i fixos de qualsevol país, així com enviar SMS. Només hauràs de anteposar el prefix internacional del país de destinació. Pots fer clic aquí per obtenir la llista dels preus / tarifes internacionals. Et recordem que des del 2017.06.15, per als països pertanyents a la Zona UE, el preu dels minuts i dades consumits és el mateix que has contractat en la teva tarifa de CATMÒBIL, amb algunes restriccions que pots consultar a les condicions particulars de la teva tarifa.

Per impagament s'ha procedit a la interrupció del meu servei. Que puc fer per restablir-lo?

Per restablir teu servei només t’has de posar en contacte amb nosaltres a través del telèfon 872200900, o al 222 si truques des d’una línia CATMÒBIL. Després d’informar de que vols procedir a liquidar el deute pendent, els nostres companys es posaran en contacte amb l’Oficina de Recobraments, on et facilitaran un número de compte per a realitzar la transferència. Un cop rebuda la transferència, si s’ha realitzat en horari d’oficina, el teu servei es restablirà immediatament.

Rebré algun avís quan excedeixi el meu límit de dades contractat?

Si, t’enviarem un SMS gratuït quan arribis al 80% de la capacitat contractada. Quan hagis consumit més del 90% rebràs un segon SMS informant-te sobre la possibilitat de contractar un bo addicional amb el qual podràs continuar navegant a màxima velocitat.